Rara skivor XV


Lustans Lakejer - Diamanter Är En Flickas Bästa Vän

Tyvärr har jag inte hunnit skriva så mycket på bloggen på sistone. Finns en ganska intressant hög med skivor här hemma som väntar på att bli skriva om, och förhoppningsvis blir det lite tid över till detta snart.

Under tiden kan jag tipsa om denna raritet som just nu är ute till försäljning på Tradera. Hade inte haft något emot att ha den i min egen samling, men just nu är den långt över min nuvarande budget. Men för den som är nyfiken på svenska synth/new wave pionjärerna Lustans Lakejers bästa låt på orginalutgåva (500 st pressade) är det bara att kasta sig in i budgivningen som i denna stund ligger på 1465 kronor. Lite drygt en vecka kvar att bjuda.

http://www.tradera.com/Lustans-Lakejer-1-a-utgavan-pa-Diamanter-ultrarare-12-auktion_210820_128300708

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0