Budgivning V40 - 08



När man pratar om trollen. Strax efter att jag skrivit om Lars Langs skiva Langs Langs greatest hit på min önskelista dök den upp på Tradera. Tyvärr lite taskig tajming då jag redan är involverad i några budgivningar som upptar budgeten för den här månaden. Priset på den har skenat iväg bara på ett par dagar och den kommer antagligen inte att sälja under 1000-lappen. Nyfikna kan följa budgivningen här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=74208309

I övrigt är jag nöjd med veckan då jag lyckats vinna två intressanata budgivningar och fortfarande är involverad i en tredje. Återkommer med inlägg angående inköpen så fort de dumpit ner i min postlåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0