Paranoid - Love & hate


Paranoid - Love & hate
Format
: 12"
Stil: EBM
Label: Machinery Records
http://www.discogs.com/Paranoid-Love-And-Hate/release/809732

Love & hate (Club mix)
Love & hate (Dub mix)


Hittade denna på Andra långgatans Skivhandel. Eftersom den var utgiven på Machinery Records (där även band som And One och Dance or die huserat) väckte den mitt intresse, trots att jag aldrig tidigare hört talas om bandet Paranoid. Den beskedliga prislappen på 49 kronor gjorde också att jag kunde med att göra ett chansköp.

Love & hate är en helt ok EBM-låt enligt standardmodellen. Dansanta rytmer och en mysig bas som går utmärkt att dansa till. Inte så bra att jag kommer att ägna energi att leta upp fler skivor från gruppen... men springer man på dom i någon rea-back kan man ju slå till igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0